Erasmus+ aktivnosti, Evropska pot Vrtca Ledina
26. oktober 2022
Strokovni delavci bodo v okviru senčenja na delovnem mestu (opazovanje dela vzgojiteljev) in v okviru seminarja pridobili edinstvene izkušnje s sistemi VIZ v drugih državah, se ob tem učili, reflektirali svojo prakso in izkušnje podelili z gostujočo ustanovo oziroma doma, s sodelavci ter tudi širše. V sklopu projekta Erasmus+ KA-SE-22/20, Evropska pot Vrtca Ledina, sta dve strokovni delavki vrtca: Meta Podržaj in Kristina Radovanović obiskali Dječji vrtić Tići v Vrsarju na Hrvaškem. Mobilnosti se je v okviru okrogle mize o nadarjenosti pridružila tudi ravnateljica vrtca Lučka Postružin, ki je sodelovala tudi pri sami organizaciji in izvedbi dogodka. Ravnateljica bo v okviru obiskov vrtcev v Evropi predstavlja delo našega vrtca in se dogovarjala za morebitna sodelovanja in izmenjave, ki bogatijo prakso in delo na področju predšolske vzgoje.
Strokovni delavci Dječjeg vrtića Tići so v okviru štiridnevnega programa projektne aktivnosti »sledenja na delu« našima strokovnima delavkama predstavili organizacijo in vsakodnevno delo. Ob opazovanju dejavnosti in sodelovanju pri vzgojno izobraževalnih aktivnostih sta se strokovni delavki seznanili z načinom dela, strategijami in pristopi. Izmenjali sta izkušnje in primere dobre prakse ter pridobili nova znanja in ideje za raznolike dejavnosti na vseh področjih Kurikuluma, ki razvijajo mišljenje, vedoželjnost in domišljijo otrok. Spoznali sta različna igralna sredstva, igre, igrače in didaktične pripomočke, organizacijo prostorov ter gradiva, ki jih uporabljajo pri delu z otroki z višjimi potenciali. Pridobljene ideje za delo bosta uporabili pri delu z otroki v svojem vrtcu. Izkušnje bosta podelili s sodelavci v okviru vzgojiteljskega zbora in medsebojnih hospitacij.
V okviru okrogle mize na temo »Razmjena iskustava u radu s djecom u dječjim vrtićima s poudarkom na Identifikacija djece s većim potencijalom i izazovi rada s njima, sta ravnateljici: Lučka Postružin, Vrtec Ledina in Ingrid Medniković, Dječji vrtić Tići spregovorili o načinih identifikacije, težavah s katerimi se ob tem srečujeta vrtca v obeh državah in možnih rešitvah na ravni vrtca in tudi širše.